مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

مدلکوله پشتی باوهو مدل اسپورت
دسته
مقاومت در برابر ضربه
جیب خارجی
جیب داخلی
محل نگهداری قمقمه

کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

کوله پشتی باوهو مدل اسپورت (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کوله پشتی باوهو مدل اسپورت ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

مشخصات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

امکانات
قابلیت شستشو
مقاومت در برابر ضربه
محل نگهداری قمقمه
مناسب لپ تاپ
ویژگی ها
جنسبرزنت
جیب داخلی
تعداد جیب داخلییک عدد
جیب خارجی
تعداد جیب‌های خارجیسه عدد
دسته
تعداد دستهسه عدد
توضیحات دسته
  • دارای بند دو تایی جهت استفاده برای کوله پشتی و قابل تنظیم
  • دارای یک دسته بالای کوله جهت در دست گرفتن کوله پشتی
  • دارای جیب نگهداری قمقمه دردو طرف کوله پشتی
ابعاد17x33x49 سانتی‌متر
وزن450 گرم
مشخصات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، مشخصات و اطلاعات فنی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

نقد و بررسی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

کاربر گرامی، نقد و بررسی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
در نگارش نقد و بررسی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، معرفی نظرات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

تصاویر کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کوله پشتی باوهو مدل اسپورت تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
گالری عکس کوله پشتی باوهو مدل اسپورت
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کوله پشتی باوهو مدل اسپورت با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، گالری عکس کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، ویدیو، آلبوم و تصویر کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

لوازم جانبی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت

لوازم جانبی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، ملزومات و تجهیزات کوله پشتی باوهو مدل اسپورت، قطعات و لوازم همراه کوله پشتی باوهو مدل اسپورت