مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

مدلکتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
نوع جلدشومیز
قطعرقعی
مناسب برایبزرگسالان

کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

مشخصات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

ویژگی ها فنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرانتشارات امیرکبیر
موضوعداستان کوتاه پارسی
نویسندهمریم شجاعی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات152 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن176 گرم
مشخصات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

نقد و بررسی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
در نگارش نقد و بررسی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، معرفی نظرات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

تصاویر کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
گالری عکس کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، گالری عکس کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

لوازم جانبی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی

لوازم جانبی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، ملزومات و تجهیزات کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی، قطعات و لوازم همراه کتاب دسیسه اثر مریم شجاعی