مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کناب در جستجوی تیرانداز
کناب در جستجوی تیرانداز

مدلکناب در جستجوی تیرانداز
مناسب برایبزرگسالان
نوع جلدشومیز
قطعرقعی

کناب در جستجوی تیرانداز
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کناب در جستجوی تیرانداز

کناب در جستجوی تیرانداز (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کناب در جستجوی تیرانداز
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کناب در جستجوی تیرانداز ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کناب در جستجوی تیرانداز، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کناب در جستجوی تیرانداز، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کناب در جستجوی تیرانداز

مشخصات کناب در جستجوی تیرانداز

ویژگی ها فنی
مترجمسحر قدیمی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرامیر کبیر
موضوعداستان کوتاه خارجی
نویسندهجمعی از نویسندگان
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات200 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن220 گرم
مشخصات کناب در جستجوی تیرانداز
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کناب در جستجوی تیرانداز تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کناب در جستجوی تیرانداز کناب در جستجوی تیرانداز، مشخصات و اطلاعات فنی کناب در جستجوی تیرانداز

نقد و بررسی کناب در جستجوی تیرانداز

کاربر گرامی، نقد و بررسی کناب در جستجوی تیرانداز در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کناب در جستجوی تیرانداز
در نگارش نقد و بررسی کناب در جستجوی تیرانداز تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کناب در جستجوی تیرانداز محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کناب در جستجوی تیرانداز، معرفی نظرات کناب در جستجوی تیرانداز، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کناب در جستجوی تیرانداز

تصاویر کناب در جستجوی تیرانداز

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کناب در جستجوی تیرانداز تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کناب در جستجوی تیرانداز
گالری عکس کناب در جستجوی تیرانداز
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کناب در جستجوی تیرانداز با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کناب در جستجوی تیرانداز، گالری عکس کناب در جستجوی تیرانداز، ویدیو، آلبوم و تصویر کناب در جستجوی تیرانداز

لوازم جانبی کناب در جستجوی تیرانداز

لوازم جانبی کناب در جستجوی تیرانداز به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کناب در جستجوی تیرانداز می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کناب در جستجوی تیرانداز، ملزومات و تجهیزات کناب در جستجوی تیرانداز، قطعات و لوازم همراه کناب در جستجوی تیرانداز