مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

مدلکتاب افغانستان اثر لورل کورنا
مناسب برایبزرگسالان
نوع جلدسلفون
قطعوزیری

کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

کتاب افغانستان اثر لورل کورنا (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب افغانستان اثر لورل کورنا ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

مشخصات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

ویژگی ها فنی
مترجمفاطمه شاداب
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرققنوس
موضوعتاریخ
نویسندهلورل کورنا
ویژگی های ظاهری
قطعوزیری
تعداد صفحات135 صفحه
نوع جلدسلفون
وزن401 گرم
مشخصات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

نقد و بررسی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
در نگارش نقد و بررسی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، معرفی نظرات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

تصاویر کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب افغانستان اثر لورل کورنا تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
گالری عکس کتاب افغانستان اثر لورل کورنا
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب افغانستان اثر لورل کورنا با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، گالری عکس کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

لوازم جانبی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا

لوازم جانبی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، ملزومات و تجهیزات کتاب افغانستان اثر لورل کورنا، قطعات و لوازم همراه کتاب افغانستان اثر لورل کورنا