مشخصات و قیمت روز خرید و فروش A Conversation With Jalal Sattari کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari

مدلکتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
قطعرقعی
مناسب برایبزرگسالان
نوع جلدسلفون

کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی A Conversation With Jalal Sattari
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

A Conversation With Jalal Sattari

کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی

A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
A Conversation With Jalal Sattari، کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari

مشخصات A Conversation With Jalal Sattari

مشخصات کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی

ویژگی ها فنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرنشر مرکز
موضوعمصاحبه
نویسندهناصر فکوهی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات466 صفحه
نوع جلدسلفون
وزن657 گرم
مشخصات A Conversation With Jalal Sattari - مشخصات کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات A Conversation With Jalal Sattari، مشخصات کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari

نقد و بررسی A Conversation With Jalal Sattari

نقد و بررسی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی

کاربر گرامی، نقد و بررسی A Conversation With Jalal Sattari - نقد و بررسی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی A Conversation With Jalal Sattari - نقد و بررسی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
در نگارش نقد و بررسی A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی A Conversation With Jalal Sattari، نقد و بررسی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، معرفی نظرات کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari

تصاویر A Conversation With Jalal Sattari

تصاویر کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر A Conversation With Jalal Sattari، تصاویر کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
گالری عکس A Conversation With Jalal Sattari، گالری عکس کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر A Conversation With Jalal Sattari، تصاویر کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، گالری عکس کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari

لوازم جانبی A Conversation With Jalal Sattari

لوازم جانبی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی

لوازم جانبی A Conversation With Jalal Sattari - کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی A Conversation With Jalal Sattari - لوازم جانبی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی A Conversation With Jalal Sattari، لوازم جانبی کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، ملزومات و تجهیزات کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari، قطعات و لوازم همراه کتاب گفت و گو با جلال ستاری اثر ناصر فکوهی، A Conversation With Jalal Sattari