مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

مدلکتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
نوع جلدشومیز
قطعرقعی
مناسب برایتمامی گروه های سنی

کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

مشخصات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

ویژگی ها فنی
مترجمعبدالله کوثری
تعداد جلدیک
مناسب برایتمامی گروه های سنی
ناشرمروارید
موضوعشعر خارجی
نویسندهجورج سفریس
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات177 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن215 گرم
مشخصات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

نقد و بررسی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
در نگارش نقد و بررسی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، معرفی نظرات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

تصاویر کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
گالری عکس کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، گالری عکس کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

لوازم جانبی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس

لوازم جانبی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، ملزومات و تجهیزات کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس، قطعات و لوازم همراه کتاب گزیده شعرهای جورج سفریس