مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

مدلکتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
قطعرقعی
نوع جلدشومیز
مناسب برایبزرگسالان

کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

مشخصات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

ویژگی ها فنی
مترجمکاظم فیروزمند
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرنشر مرکز
موضوعسیاست جهان
نویسندهپیتر مارسدن
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات232 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن267 گرم
مشخصات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

نقد و بررسی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
در نگارش نقد و بررسی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، معرفی نظرات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

تصاویر کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
گالری عکس کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، گالری عکس کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

لوازم جانبی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن

لوازم جانبی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، ملزومات و تجهیزات کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن، قطعات و لوازم همراه کتاب طالبان اثر پیتر مارسدن