مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب برپا اثر مریم راهی
کتاب برپا اثر مریم راهی

مدلکتاب برپا اثر مریم راهی
قطعرقعی
مناسب برایبزرگسالان
نوع جلدشومیز

کتاب برپا اثر مریم راهی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب برپا اثر مریم راهی

کتاب برپا اثر مریم راهی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب برپا اثر مریم راهی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب برپا اثر مریم راهی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب برپا اثر مریم راهی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب برپا اثر مریم راهی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب برپا اثر مریم راهی

مشخصات کتاب برپا اثر مریم راهی

ویژگی ها فنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرانتشارات کتاب نیستان
موضوعرمان پارسی
نویسندهمریم راهی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات265 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن279 گرم
مشخصات کتاب برپا اثر مریم راهی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب برپا اثر مریم راهی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب برپا اثر مریم راهی کتاب برپا اثر مریم راهی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب برپا اثر مریم راهی

نقد و بررسی کتاب برپا اثر مریم راهی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب برپا اثر مریم راهی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب برپا اثر مریم راهی
در نگارش نقد و بررسی کتاب برپا اثر مریم راهی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب برپا اثر مریم راهی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب برپا اثر مریم راهی، معرفی نظرات کتاب برپا اثر مریم راهی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب برپا اثر مریم راهی

تصاویر کتاب برپا اثر مریم راهی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب برپا اثر مریم راهی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب برپا اثر مریم راهی
گالری عکس کتاب برپا اثر مریم راهی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب برپا اثر مریم راهی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب برپا اثر مریم راهی، گالری عکس کتاب برپا اثر مریم راهی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب برپا اثر مریم راهی

لوازم جانبی کتاب برپا اثر مریم راهی

لوازم جانبی کتاب برپا اثر مریم راهی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب برپا اثر مریم راهی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب برپا اثر مریم راهی، ملزومات و تجهیزات کتاب برپا اثر مریم راهی، قطعات و لوازم همراه کتاب برپا اثر مریم راهی