مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

مدلکتاب توسکستان اثر بهاره باقری
نوع جلدشومیز
مناسب برایبزرگسالان
قطعرقعی

کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

کتاب توسکستان اثر بهاره باقری (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب توسکستان اثر بهاره باقری ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

مشخصات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

ویژگی ها فنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرانتشارات پرسمان
موضوعرمان پارسی
نویسندهبهاره باقری
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات656 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن700 گرم
مشخصات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

نقد و بررسی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
در نگارش نقد و بررسی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، معرفی نظرات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

تصاویر کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب توسکستان اثر بهاره باقری تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
گالری عکس کتاب توسکستان اثر بهاره باقری
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب توسکستان اثر بهاره باقری با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، گالری عکس کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

لوازم جانبی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری

لوازم جانبی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، ملزومات و تجهیزات کتاب توسکستان اثر بهاره باقری، قطعات و لوازم همراه کتاب توسکستان اثر بهاره باقری