مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

مدلکتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
قطعرقعی
نوع جلدشومیز

کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

مشخصات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

ویژگی ها فنی
مترجمجواد عاطفه
ناشرافراز
موضوعنمایشنامه
نویسندهآگوست استریندبرگ
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات128 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن154 گرم
مشخصات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

نقد و بررسی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
در نگارش نقد و بررسی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، معرفی نظرات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

تصاویر کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
گالری عکس کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، گالری عکس کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

لوازم جانبی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ

لوازم جانبی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، ملزومات و تجهیزات کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ، قطعات و لوازم همراه کتاب پدر اثر آگوست استریندبرگ