مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

مدلکتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
قطعوزیری
نوع جلدزرکوب

کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

مشخصات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

ویژگی ها فنی
ناشردنیای کتاب
موضوعحقوق و قوانین
نویسندههدایت الله جوادی
ویژگی های ظاهری
قطعوزیری
تعداد صفحات192 صفحه
نوع جلدزرکوب
وزن465 گرم
مشخصات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

نقد و بررسی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
در نگارش نقد و بررسی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، معرفی نظرات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

تصاویر کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
گالری عکس کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، گالری عکس کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

لوازم جانبی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی

لوازم جانبی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، ملزومات و تجهیزات کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی، قطعات و لوازم همراه کتاب مسئولیت کیفری پزشکان و متصدیان حرف وابسته به امر پزشکی اثر هدایت الله جوادی