مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

مدلکتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
نوع جلدسلفون
قطعرقعی
مناسب برایبزرگسالان

کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

مشخصات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

ویژگی ها فنی
مترجمغلامرضا امامی
مناسب برایبزرگسالان
ناشرروزبهان
موضوعرمان خارجی
نویسندهغسان کنفانی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات322 صفحه
نوع جلدسلفون
مشخصات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

نقد و بررسی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
در نگارش نقد و بررسی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، معرفی نظرات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

تصاویر کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
گالری عکس کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، گالری عکس کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

لوازم جانبی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی

لوازم جانبی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، ملزومات و تجهیزات کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی، قطعات و لوازم همراه کتاب قصه‌ها اثر غسان کنفانی