مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

مدلکتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
مناسب برایبزرگسالان
قطعرقعی
نوع جلدشومیز

کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

مشخصات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

ویژگی ها فنی
مترجمکیهان بهمنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرثالث
موضوعشعر خارجی
نویسندهسرگئی دولاتوف
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات168 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن197 گرم
مشخصات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

نقد و بررسی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
در نگارش نقد و بررسی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، معرفی نظرات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

تصاویر کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
گالری عکس کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، گالری عکس کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

لوازم جانبی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف

لوازم جانبی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، ملزومات و تجهیزات کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف، قطعات و لوازم همراه کتاب چمدان اثر سرگئی دولاتوف