مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب مترسک اثر بهنام علامی
کتاب مترسک اثر بهنام علامی

مدلکتاب مترسک اثر بهنام علامی
مناسب برایبزرگسالان گروه سنی الف تمامی گروه های سنی
نوع جلدشومیز
قطعرقعی

کتاب مترسک اثر بهنام علامی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب مترسک اثر بهنام علامی

کتاب مترسک اثر بهنام علامی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب مترسک اثر بهنام علامی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب مترسک اثر بهنام علامی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب مترسک اثر بهنام علامی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب مترسک اثر بهنام علامی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب مترسک اثر بهنام علامی

مشخصات کتاب مترسک اثر بهنام علامی

ویژگی ها فنی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان , گروه سنی الف , تمامی گروه های سنی
ناشرانتشارات بوتیمار
موضوعشعرنو
نویسندهبهنام علامی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات82 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن156 گرم
مشخصات کتاب مترسک اثر بهنام علامی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب مترسک اثر بهنام علامی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب مترسک اثر بهنام علامی کتاب مترسک اثر بهنام علامی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب مترسک اثر بهنام علامی

نقد و بررسی کتاب مترسک اثر بهنام علامی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب مترسک اثر بهنام علامی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب مترسک اثر بهنام علامی
در نگارش نقد و بررسی کتاب مترسک اثر بهنام علامی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب مترسک اثر بهنام علامی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب مترسک اثر بهنام علامی، معرفی نظرات کتاب مترسک اثر بهنام علامی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب مترسک اثر بهنام علامی

تصاویر کتاب مترسک اثر بهنام علامی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب مترسک اثر بهنام علامی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب مترسک اثر بهنام علامی
گالری عکس کتاب مترسک اثر بهنام علامی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب مترسک اثر بهنام علامی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب مترسک اثر بهنام علامی، گالری عکس کتاب مترسک اثر بهنام علامی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب مترسک اثر بهنام علامی

لوازم جانبی کتاب مترسک اثر بهنام علامی

لوازم جانبی کتاب مترسک اثر بهنام علامی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب مترسک اثر بهنام علامی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب مترسک اثر بهنام علامی، ملزومات و تجهیزات کتاب مترسک اثر بهنام علامی، قطعات و لوازم همراه کتاب مترسک اثر بهنام علامی