مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

مدلکتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
قطعرقعی
نوع جلدشومیز
مناسب برایبزرگسالان

کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

مشخصات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

ویژگی ها فنی
مترجمعباس‌علی عزتی
تعداد جلد1
مناسب برایبزرگسالان
ناشرافراز
موضوعنمایشنامه وفیلمنامه
نویسندهکارلو گولدونی
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات104 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن126 گرم
مشخصات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

نقد و بررسی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
در نگارش نقد و بررسی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، معرفی نظرات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

تصاویر کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
گالری عکس کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، گالری عکس کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

لوازم جانبی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی

لوازم جانبی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، ملزومات و تجهیزات کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی، قطعات و لوازم همراه کتاب ارباب اثر کارلو گولدونی