مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

مدلکتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
قطعرقعی
مناسب برایتمامی گروه های سنی
نوع جلدشومیز

کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

مشخصات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

ویژگی ها فنی
مترجمامیر جلال الدین اعلم
تعداد جلد1
مناسب برایتمامی گروه های سنی
ناشرنیلوفر
موضوعرمان خارجی
نویسندهفرانتس کافکا
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات342 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن382 گرم
مشخصات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

نقد و بررسی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
در نگارش نقد و بررسی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، معرفی نظرات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

تصاویر کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
گالری عکس کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، گالری عکس کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

لوازم جانبی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا

لوازم جانبی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، ملزومات و تجهیزات کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا، قطعات و لوازم همراه کتاب محاکمه اثر فرانتس کافکا