مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب نبودن اثر بابک بیات
کتاب نبودن اثر بابک بیات

مدلکتاب نبودن اثر بابک بیات
مناسب برایبزرگسالان
قطعرقعی
نوع جلدشومیز

کتاب نبودن اثر بابک بیات
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب نبودن اثر بابک بیات

کتاب نبودن اثر بابک بیات (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب نبودن اثر بابک بیات
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب نبودن اثر بابک بیات ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب نبودن اثر بابک بیات، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب نبودن اثر بابک بیات، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب نبودن اثر بابک بیات

مشخصات کتاب نبودن اثر بابک بیات

ویژگی ها فنی
مناسب برایبزرگسالان
ناشرانتشارات چشمه
موضوعشعر و ادبیات
نویسندهبابک بیات
ویژگی های ظاهری
قطعرقعی
تعداد صفحات106 صفحه
نوع جلدشومیز
وزن131 گرم
مشخصات کتاب نبودن اثر بابک بیات
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب نبودن اثر بابک بیات تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب نبودن اثر بابک بیات کتاب نبودن اثر بابک بیات، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب نبودن اثر بابک بیات

نقد و بررسی کتاب نبودن اثر بابک بیات

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب نبودن اثر بابک بیات در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب نبودن اثر بابک بیات
در نگارش نقد و بررسی کتاب نبودن اثر بابک بیات تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب نبودن اثر بابک بیات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب نبودن اثر بابک بیات، معرفی نظرات کتاب نبودن اثر بابک بیات، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب نبودن اثر بابک بیات

تصاویر کتاب نبودن اثر بابک بیات

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب نبودن اثر بابک بیات تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب نبودن اثر بابک بیات
گالری عکس کتاب نبودن اثر بابک بیات
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب نبودن اثر بابک بیات با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب نبودن اثر بابک بیات، گالری عکس کتاب نبودن اثر بابک بیات، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب نبودن اثر بابک بیات

لوازم جانبی کتاب نبودن اثر بابک بیات

لوازم جانبی کتاب نبودن اثر بابک بیات به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب نبودن اثر بابک بیات می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب نبودن اثر بابک بیات، ملزومات و تجهیزات کتاب نبودن اثر بابک بیات، قطعات و لوازم همراه کتاب نبودن اثر بابک بیات