مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب دائو: راهی برای تفکر
کتاب دائو: راهی برای تفکر

مدلکتاب دائو: راهی برای تفکر
قطعوزیری
نوع جلدسلفون
مناسب برایبزرگسالان

کتاب دائو: راهی برای تفکر
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

کتاب دائو: راهی برای تفکر

کتاب دائو: راهی برای تفکر (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
کتاب دائو: راهی برای تفکر
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب دائو: راهی برای تفکر ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید تاریخچه Tarikhche را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
کتاب دائو: راهی برای تفکر، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور کتاب دائو: راهی برای تفکر، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید کتاب دائو: راهی برای تفکر

مشخصات کتاب دائو: راهی برای تفکر

ویژگی ها فنی
مترجمع. پاشایی
مناسب برایبزرگسالان
ناشرنتشارات چشمه
موضوعادبیات
ویژگی های ظاهری
قطعوزیری
تعداد صفحات638 صفحه
نوع جلدسلفون
وزن797 گرم
مشخصات کتاب دائو: راهی برای تفکر
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات کتاب دائو: راهی برای تفکر تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات کتاب دائو: راهی برای تفکر کتاب دائو: راهی برای تفکر، مشخصات و اطلاعات فنی کتاب دائو: راهی برای تفکر

نقد و بررسی کتاب دائو: راهی برای تفکر

کاربر گرامی، نقد و بررسی کتاب دائو: راهی برای تفکر در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی کتاب دائو: راهی برای تفکر
در نگارش نقد و بررسی کتاب دائو: راهی برای تفکر تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی کتاب دائو: راهی برای تفکر محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی کتاب دائو: راهی برای تفکر، معرفی نظرات کتاب دائو: راهی برای تفکر، مقایسه، نقاط ضعف و قوت کتاب دائو: راهی برای تفکر

تصاویر کتاب دائو: راهی برای تفکر

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس کتاب دائو: راهی برای تفکر تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر کتاب دائو: راهی برای تفکر
گالری عکس کتاب دائو: راهی برای تفکر
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای کتاب دائو: راهی برای تفکر با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر کتاب دائو: راهی برای تفکر، گالری عکس کتاب دائو: راهی برای تفکر، ویدیو، آلبوم و تصویر کتاب دائو: راهی برای تفکر

لوازم جانبی کتاب دائو: راهی برای تفکر

لوازم جانبی کتاب دائو: راهی برای تفکر به صورت پیشنهادی توسط تاریخچه Tarikhche معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی کتاب دائو: راهی برای تفکر می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی کتاب دائو: راهی برای تفکر، ملزومات و تجهیزات کتاب دائو: راهی برای تفکر، قطعات و لوازم همراه کتاب دائو: راهی برای تفکر